donderdag, augustus 23, 2007

Hekwerk

Ik heb een leuke orthodontist, die doet wat hij belooft. Dat is natuurlijk sowieso prettig, maar voor een 6 zeker ;-). Hij had namelijk op de begroting gezet dat ik mijn beugel zes tot acht maanden zou moeten dragen. Ik had daar, op basis van verhalen van anderen, zelf maar alvast even een jaar van gemaakt. Maar toen ik er afgelopen dinsdag was, was ik snel klaar. Zijn assistente: 'Nee, ik hoef niks te doen, het is eigenlijk wel goed, maak maar een afspraak om hem eruit te halen'. De leuke orthodontist vond het ook goed en dus gaat over een paar weekjes (na 6 maanden!) mijn hekwerk er al weer uit, wordt er meteen een draadje achter geplakt (fijn!) én krijg ik ook nog een soort beschermkapje 'voor als het draadje los gaat ooit'. Ze gaan ook nog mijn voortanden een klein beetje bijveilen, voor de extra mooiheid. Helemaal goed dus, die leuke orthodontist!

1 opmerking:

Yvonne zei

Jeej! Gefeliciteerd met je mooie mond!