zondag, oktober 10, 2004


Wachten op Kasper (of The Sheer, of iets anders)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

In de zin van: Het kan wel mezeviere op 1 foto en dan zelf maken.
xx die onderste..

Anoniem zei

even voor alle duidelijkheid....het was wachten voor the sheer.jaja je weet stomme dingen nog of je weet ze niet...en in mijn geval dus duidelijk wel! Maar in ieder geval een leuke site met leuke foto's van leuke mensen ;)

Anoniem zei

Ja ik weet dat in inkijk heb, maar het valt toch wel mee? Je ziet niet alles zitten? Loes was je nog echt vroeg op ook? goed bezig herman!! *pluim*
xx die onderste dus weer

Ilse zei

Ik denk niet dat Loes ('ik heet MARloes') echt zo vroeg op was want ik denk ook niet dat ik zelf om half 8 's ochtends (ofzo, kan nu de tijd even niet zien die erbij staat :-)) al zulke grappige dingen op mijn weblog kan zetten!