woensdag, oktober 20, 2004

Het Barcelona-schrift

Zoooo... ik dacht, ik ga er even een nieuwe dingetje aan wijden :-) (of is dat met ei, weet ik altijd nooit)!

Phileinelijst

- Metrohekjes open smijten;
- Om kwart voor 12 's nachts flessendoppen door de gang van het jeugdhotel schieten en dan alle deuren met slaperige hoofden eruit zien open gaan;
- Franse kamergenoten wakkerbellen vanuit de wc's;
- 'Hé tering-vieze-natte-stinkende-kut-buschauffeur, we gaan je busje slopen';
- Tegen dakloze-met-zonder-benen: ZIELUG!;
- (met superstip op 1) Joanne: het verkeerde hotel boeken ('haaaaallllloooo mamma van Joanne, zal ik even het adres van mijn weblog mailen....??');
- (een goede tweede) Ilse: uitstappen bij het verkeerde metrostation en met 20 kg. bagage in de bergen zonder water op het heetst van de dag lopen naar het jeugdhotel;
- Met de bocht meeeee in het vliegtuig/ volle bus;
- 'Waar heb ik dat nu weer kwijt gemaakt?';
- Joanne na drie zinnen tegen elke Amerikaan: 'My english is not very good';
- 'Nothing on to do';
- 'Where are you from?' (waarop je standaard het antwoord kreeg dat ze van 'The States' fromden en dat ze even Europa deden en dat Amsterdam great was 'I get stoned, just great');
- 'Fijn, die heeft ook flubbers/ putten';
- 'Dat moet even echt';
- 's Ochtends je bril laten vallen terwijl je nog van je stapelbed moet klimmen';
- 'Nooooooo we have a boekie (bakkie)';
- 'Jamaar ik wil dat';
- 527983 keer terugkomen als je naar de doesj loopt;
- 'Lélé!';
- 'Ola', 'nee ik hoef geen ijs';
- Vrouw met vogel;
- 2 dagen insmeren en dan niet meer want hoe krijg je anders huidkanker (zielug!);
- Een kaart kan je altijd beter op de kop lezen;
- 'Hier is het druk, daar stappen we uit';
- Heeeeel vaak op de heen-en-weer-dingen van het vliegveld (en vervolgens bij de verkeerde bagageband staan);
- 'Die wil ik wel in mijn gleuf drukken' (of zal ik die toch even censureren??)
- Met Frank de boer in het vliegtuig zitten (maar niet weten of het Frank of Ronald is) en vervolgens opmerken dat het Nederlands elftal een knakenelftal is (wat ook zo is natuurlijk!!);
- Je bagage op z'n handigst inpakken (gg), alles onder wat je het eerste nodig hebt;
- Het rommeligste bed van de kamer hebben;
- Je laten onderschijten door een duif (met stukken).

Zooooo dawasset! Joanne: aanvullingen zijn welkom, maar dit staat in het schrift!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik herleef de vakantie weer. Fijn!!
xx ghoannos

Vera zei

nee natuurlijk moet je 'die wil ik wel even in mijn gleuf drukken' niet censureren... ik vind zelfs dat 'nouuuuu, schuif hem er maar in!' er ook nog wel bij mag :P