dinsdag, januari 08, 2008

De ondraaglijke leegheid van het bestaan

Een korte sfeerimpressie annex samenvatting van mijn kerstvakantie. Over hoe je 2 weken geen flikker kan doen en toch heel druk kan zijn :-)

- Afstudeer-ik-ben-een-echte-dokter-feestje van Lineke
- kerstavond met wappie en wappie
- kerst met vier zekere DVD's op 1e kerstdag, van een zeker iemand geleend, waarvoor dank, namens de hele familie :-)
- Echt heel erg onbeschofd winkelen met Marieke in Utrecht, alleen in 'exclusieve boetiekjes' en leuke winkeltjes, maar wel mét uitverkoop!
- Oud & Nieuw in Amsterdam, met Nelus, Ronny, Sjors en Sofie (prr) en JOANNE!:

Iets met fietsen die veel te zwaar waren en wel de trap opmoesten voor tegen het vuurwerk ofzo.
Sjors-nee-als-het-vuurwerk-en-enge-mensen-is-ga-ik-gewoon-in-de-kast-zitten.
Sofietje prinsesje prrrr
oooooooooh....!

- Reisje boeken naar Londen met broerlief;
- Een tripje regelen met huisgenoot naar andere huisgenoot in Berlijn, over een paar weken al!
- En... een beetje huisvlijt

Toch best een aardige score in 2 weken, al zeg ik het zelf! LEUK was het in ieder geval wel!

3 opmerkingen:

Joanne zei

hej ik was ook bij de oud en de nieuw

Ilse zei

owja :-) (ik had jou al als fotograaf ingecalculeerd)

Anoniem zei

Ben je nog steeds blij met je nieuwe kleren en laarzen?
ik wel!