woensdag, juli 11, 2007

Gewoon werken

Omdat we natuurlijk niet alleen maar schoolreisjes kunnen doen, ben ik ook nog wel eens gewoon aan het werk :-) Zie hier:We moesten even een afscheidsfoto voor iemand maken, maar als vanwege die mevrouw voor hele erge allergische reacties om d'r ogen had, deed ze even met zonnebril. En omdat 1 zonnebril zo stom is, hebben we allemaal maar een attribuut genomen :-) (voor Yvonne die mijn creatieve zinsbouw niet snapt: die mevrouw met zonnbril, vooraan op de foto, had die zonnebril op omdat ze hele grote rode plekken ineens om d'r ogen heen had, vanuit het niks -al 2 dagen-)

Overigens was de zonnebril (duur! van PRADA) mij te groot...


En dat moet andere mensen helpen...

Zonder zonnebril, maar met verhullend papier.


Met zonnebril 'nee, die houd ik gewoon de hele dag op'.

6 opmerkingen:

Rianne zei

Leuk man, ik was echt niet de zee in gegaan, dat weet ik wel

Yvonne zei

Ja bedankt he :)

Creatief noemt ze dat... ik vind het gewoon een ingewikkelde zin.

Verder ben je heeeeeel lief!

Ilse zei

Ik ook van jou Yvon :-)

Yvonne zei

Hmm misschien zit het hem in de naam, maar ik snapte hem ook niet eigenlijk...

Yvonne zei

Bedankt voor deze ondersteuning :D

Anoniem zei

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).