zaterdag, december 02, 2006

Verhuizen

Vandaag heb ik Liza (maar allang weer in Nederland dus, dus niezo actueel meer) helpen verhuizen. Hemelsbreed was het misschien net een kilometer, maar vermoeiend was het wel! Vooral het naar beneden sjouwen van de kledingkast-die-niet-uit-elkaar-kon-want-dan-kon-'ie-niet-meer-in-elkaar) uit d'r oude studentenhuis met smalle trappen en rotte treden was vrij jammer te noemen. Liza zelf kon helaas niet helpen, want die had iets met d'r pees in haar hand & mitella's en mocht niks tillen.

Gelukkig was er Sterke Wouter (vriendje van ex-huisgenoot van Liza en buurman naast d'r nieuwe huisje!). Die tilde in z'n eentje zo ongeveer de hele kast naar beneden, terwijl ik en andere Ilse (handig een zelfde naam hebben, zéker tijdens het tillen van de kast :-)) boven aan de trap coördinerende werkzaamheden uitvoerden. Maar, uiteindelijk is alles in de aanhanger van Liza z'n pappa beland en is het ook weer in haar nieuwe huisje terecht gekomen. Dit laatste was overigens een stuk makkelijker dan uit haar oude huisje, want toen hoefde het geen trappen op.

En omdat ik natuurlijk mijn hele leven op foto vastleg, maar vanmiddag nét even geen camera mee had, heb ik een mooi plaatje gemaakt ter verduidelijking.

Geen opmerkingen: