zaterdag, augustus 19, 2006

Afgestudeerd (en dan echt)


Gister ontving ik van de Universiteit mijn afstudeerverklaring. Dat betekent dus dat ik op 31 juli 2006 officieel heb voldaan aan alle eisen die de opleiding (blabla) Pedagogische Wetenschappen stelde aan het doctoraalexamen. Dus.

En aangezien ik 31 juli lekker met mijn luie reet ergens op één of ander strand lag, heb ik het niet eens gevierd. We dronken namelijk elke avond goedkope rosé, waar de kruk (lees: het stuk plastic) soms niet eens vanaf ging... Heb niet eens dure champagne gehad om het te vieren!

Dus: dat ga ik binnenkort nog even doen! :-)

(overigens is de buluitreiking om één of andere fucking administratieve reden gewoon in oktober, maar wel met toespraak van hem!)

2 opmerkingen:

Joanne zei

theo man!

Anoniem zei

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefleliciteerd! En in oktober ben ik erbij hoor!!!!!! KUS!