vrijdag, mei 06, 2005

Zet je die ook even op je blog?


Hahahahahaha, gelukkig luister ik altijd als het mijzelf uitkomt! MAAR: wel dus de gezellige foto foto op de blog! Dat ik me deze week prima (oei, dat klinkt iets te jaarclub).... *schraapt keel* Dat ik het super vond deze week!! Lekker ge-PR-t (Lizzy 4 life), fijn uitgeslapen, lekker naar college geweest (??), lekker naar de H&M geweest, fijn 3-euro-shirtjes op de markt gekocht, ruig ge-Ali-B-t (tot aan Bbbbbosnië), gezellig onder de paraplu mensen gekeken, lekkel lekkel uit eten geweest (écht lekkel lekkel) en prettig Brigitte gejodeld!!

Lieve Wietske, Lieve Joanne, ik vond het een top-week, dank jullie wel!! ('Museumplein, dankjewèèèèèèllll') *amen* En nu ga ik slapen, want ik ben MOE!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mis jullie nu al!

Ilse zei

*snik* Ik óóóóóók! Ik vond het zo stil in mijn kamer, dat ik maar even de computer en de tv en de radio tegelijk heb aangezet! (dat houdt het Joanne-achter-internet-Ilse-en-Wietske-voor-de-tv-beeld een beetje in stand). 'Geeeeeeeeeeeeeellllllllukkkiiiiiiiig' 'Wietske, slaap je al?'

Anoniem zei

Daaahhhaaat ik jullie ook mis hoor. Gelukkig morruguh weer fijn naar een Luxor(Zutphen) film met Ilse. Jeeuuuuhhhh!
Vandaag zo erg verveeld dat ik met m'n zusje van Zutphen naar m'n tante in Brummen heb gelopen (8km), wel mee teruggereden met m'n moederse auto hoor!!!
Ga vanvond nog een in Utrecht gekochte film kijken. De kindjes van de Franse school waren trouwens erg schattig!

Anoniem zei

wat de neuk hebben jullie in vredesnaam ge-uitgespookt met ze drieje? SUperlatievische woorden als GEEEEELLLLUUUUKKKKIIIGGG vind ik verdacht klinken.
Ik verdenk jullie van POT activiteiten :)

Anoniem zei

Ja lekker, droog van achteren, hehehe! Neeeee, wij neuken alleen ruig met TurkenvandeLombok en AngolezenvanbijdeEdah.

Anoniem zei

i'm gonna make my own post about it